Thursday 2 May 2013

Sabarlah Wahai Hati

Alahai..mata kita sangat lah sakit..p dah makan ubat okey ckit..Alhamdulillah..Thanks God..siapalah kita ni kan..hanya manusia biasa jer..Sedihnya la hai wahai hati kan..kita mengadu sakit..tapi orang yang paling dekat dengan kita xpernah nak amik tahu pasal diri kita..hanya tahu merungut je sebab kita selalu sakit..xchat..mnyusahkan dia..Anak2 kita lebih memahami kita..menitis jugalah airmata ni wlaupun tanpa rela hati..lari sudah badget kita bulan ni sebab duit yang kita simpan untuk balik kampung raya ngun mak..tapi dah terguna untuk benda lain..alahai..cmne lah nak budget banyak benda ni..hehehe..tersedih plak:')

Alahai kita windunyer dekat mak n arwah ayah kita..sedihnyelah..diorang kan banyak berkorban untuk kita..kalaulah diorang ada disini..kan bagus..indunyer dengan mereka..indu kasih mereka...nak manja2...hurm...orang yang banyak memberi segalanya bagi kita...orang yang diberi tanggungjawab untuk menjaga anak mereka..hurm..amanah kah dia..???hehehe...aduhai....penat dah nak pk..persoalan sekarang..AKU YANG XBETUL OR DIA YANG XBETOL???asyik2 aku yang salah..yang betol semua dia...kenapa????

aduhai..manusia....sampai bilakah hati ni boleh bertahan???sabarlah wahai hati...selagi boleh sabar...Doa banyak2..kuatkan semangat untuk anak2...mereka sangat perlukan kekuatan aku....kan...doakan supaya saya akan kuat....selamanya demi abg n adik...

Ya Allah..sekarang..macamne nak pk lagi...yuran sekolah ank?????????Subhanallah.....Permudahkanlah.....Tunjukkanlah aku jalan yang terbaik.....Redha dengan apa yang Engkau nak tunjukkan...Berikanlah dan tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk aku...semoga ada jalan yang terbaik untuk kami ber3...Amin44X:')

APAPUN JADI....SENYUM ITU PASTI.....ITULAH SIKAP SEBENAR SAYA...biarlah orang xnampak apa yang jadi...biar orang nmpak kita happy jer...itu adalah lebih baikkk...

No comments:

Post a Comment